اطلاعات تماسی

کابر گرامی پل های ارتباطی زیر در اختیار شما هستند تا هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهادی را از سوی شما به دست ما برسانند. توجه داشته باشید که به سوالات دندانپزشکی شما در اینجا پاسخ داده نخواهد شد. شما می توانید سوالات خود را از طریق بخش سوالات مطرح نمایید.

مشهد مقدس - خیابان احمدآباد - بین احمدآباد 7 و 9 - ساختمان شماره 59 - طبقه دوم
تلفن تماس : 8442794-0511
تلفن تماس : 8429214-0511
وب سایت: www.drazarfar.com

فرم تماسی

 
شما اینجا هستید : صفحه اصلی مقالات دندانپزشکی

امالگام

پرکردگی همرنگ دندان 1912 بازدید 5 رای 1391/09/06

امالگام

ارتودنسی

ارتودنسی 1771 بازدید 2 رای 1389/07/04

مرتب کردن دندانها یا ارتودنسی در یک دوره چند ماهه توسط دستگاههای . ثابت یا متحرک قابل انجام می باشد
ارتودنسی محدود به سن خاصی نمی باشد ولی بهترین و سریع ترین نتیجه . را دردوران نوجوانی دارد
در کلینیک درمان ارتودنسی اطفال و بزرگسالان انجام می پذیرد

پرسشهای مهم درباره سفید کردن دندان

سفید کردن دندان 1567 بازدید 1 رای 1389/04/27

سفید گری دندان چیست ؟
عوامل بدرنگی دندان چیست ؟
چه کسانی مناسب درمانهای سفیدگری می باشند ؟
عملکرد این ماده چگونه است ؟
آیا مراحل درمان قابل اطمینان و بی ضرر می باشد ؟
این درمان چه مدت به طول می انجامد ؟
آیا عوارض جانبی وجود دارد ؟
دندان ها برای چه مدت سفید می مانند ؟

درباره ایمپلنت

ایمپلنت 5284 بازدید 1 رای 1392-5-8 14:13:51

ایمپلنت شامل قرار دادن یک یا چند قطعه تیتانیوم در استخوان فک و سوار کردن ‏یک پروتز روی آن می باشد و این درمان در مورد از دست دادن یک دندان تا بی دندانی کامل ميباشد.

سفید کردن دندان ها

سفید کردن دندان 1539 بازدید 0 رای 1389/04/15

سفید کردن دندانها روشی کاملا علمی و بی ضرر است که توسط مجامع . علمی و دانشگاهی تایید شده است

در کشور آمریکا بیش از %90 بالغین و مراجعین به دندانپزشکی حداقل یکی . از روشهای سفید کردن دندانها را تجربه کرده اند

در کلینیک دندانپزشکی موثرترین روش سفید کردن دندانها تا دوازده درجه توسط اشعه محصول کارخانه در . یک جلسه چهل دقیقه ای انجام می شود.

درمان ريشه به جاي ‌كشيدن دندان

معالجه ریشه 1560 بازدید 0 رای 1389/07/04

مراجعه به دندانپزشك و استفاده از خدمات مختلف دندانپزشكي در بيشتر مواقع آنقدر پرهزينه است كه بسياري از افراد جامعه، تنها در صورتي كه از دندان درد به ستوه آمده باشند، به سراغ درمان مي‌روند.

دندان درد براساس مطالعه دانشگاهي كه روي حدود 400 بيمار مراجعه‌كننده براي درمان ريشه دندان (عصب‌كشي) صورت گرفته، مشخص شده است كه حداقل نيمي از اين افراد از دندان‌درد ناشي از بيماري التهاب شديد پالپ (عصب دندان) رنج مي‌برند. اين در حالي است كه درمان ريشه دندان در كشور ما همانند بسياري ديگر از كشورها شامل خدمات بيمه محسوب نمي‌شود و تعداد زيادي از افراد مراجعه‌كننده به اين مراكز كه از درد دندان به دليل التهاب پالپ دنداني شكايت دارند و نيازمند درمان ريشه دندان هستند، چاره‌اي جز كشيدن دندان ندارند.

ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت 1954 بازدید 0 رای 1389/04/20

از هزاران سال پیش بشر در فکر جایگزینی دندانهای از دست رفته بوده است. روشهای گوناگون با مواد مختلف امتحان گردید تا بالاخره دکتر Branemark سوئدی موفق گردید ایمپلنتی (implant) از جنس تیتانیوم را بعنوان پایه جایگزین کننده ریشه بصورت علمی عرضه کند. از آن به بعد تمام پیشرفتهای علم معطوف به فرم ایمپلنت و سطح ایمپلنت گردید تا بیشترین موفقیت دراز مدت را داشته باشد. تا چند سال پیش ایمپلنت یک عمل لوکس برای افراد خاص به حساب می آمد و تعداد کمی از دندانپزشکان این عمل را انجام می دادند ولی امروزه با گسترش علم و ساده تر شدن روند کاشت دندان و برگزاری گسترده تر کلاسهای آموزش ایمپلنت، این معجزه دندانپزشکی در دسترس همگان قرار دارد. امری که تا چند دهه گذشته متصور نبود. سالیان قبل دندانپزشکان می بایست توضیحات مفصلی درباره ایمپلنت و لزوم آن جهت جایگزینی دندانهای از دست رفته برای مراجعین بدهد و آنها را جهت ایمپلنت کردن توجیه کنند ولی امروزه در صد زیادی از جراحی های ایمپلنت به درخواست خود مراجعین صورت می گیرد.

سوالات متداول درباره ایمپلنت

ایمپلنت 2332 بازدید 0 رای 1389/04/20

ايمپلنتهاي دنداني آلياژي بسيار سخت است كه در جاي ريشه از دست رفته قرار ميگيرد و دندان ثابت به آن متصل مي شود . تا چند سال پيش (يعني تا قبل از فراگير شدن ايمپلنت) بريچ كرد ن بهترين راه جايگزيني دندان از دست رفته بود و بخصوص امروزه كه هزينه ايمپلنت هم كاهش پيدا كرده ديگر عقلاني نيست كه براي جايگزين كردن يك دندان دو دندان مجاور تراشيده شود.

وجود ايمپلنت باعث مي شود كه استخوان و لثه تحليل نرود و تاثير بي دنداني در صورت شخص پيدا نشود. بوسيله ايمپلنت هاي دنداني مي توان دست دندان را به فك ثابت كرد و كام دست دندان را حفظ كرد و يا اينكه مثلا با كاشت6 ايمپلنت در فك روي آن 12 دندان به صورت بريچ به فك متصل كرد.

دانستنیهای سفید کردن دندان

سفید کردن دندان 1497 بازدید 0 رای 1389/04/20

شاید شما از بدرنگی دندان هایتان ناراضی باشید یا حتی مایل باشید برای داشتن یک چهره زیباتر، دندان های سفیدتری داشته باشید. معمولا رنگ دندان های هر فرد با رنگ پوست او هماهنگی دارد. اگر به چهره یک سیاهپوست نگاه کنید، امکان دارد دندان های او خیلی سفید به نظر شما بیاید ولی حقیقت این است که زمینه تیره و سیاه پوست او ایجاد خطای دید می کند و موجب می شود دندان هایش سفیدتر به نظر بیاید.

رنگ زرد دندان خبر می دهد از...

اگر شما از رنگ دندان هایتان ناراحت هستید و به نظرتان زرد یا قهوه ای هستند، اول باید علت این تغییرات را از میان عوامل زیر پیدا کنید تا بعد درباره سفیدکردن دندان هایتان صحبت کنیم.

چه عواملی بر روی طرح لبخند مؤثر هستند ؟

طراحی و زیبایی لبخند 1617 بازدید 0 رای 1389/04/21

عواملی كه بر روی طرح لبخند مؤثر است:

1ـ شكل صورت
2ـ انتظارات شخص
3ـ سن