اطلاعات تماسی

کابر گرامی پل های ارتباطی زیر در اختیار شما هستند تا هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهادی را از سوی شما به دست ما برسانند. توجه داشته باشید که به سوالات دندانپزشکی شما در اینجا پاسخ داده نخواهد شد. شما می توانید سوالات خود را از طریق بخش سوالات مطرح نمایید.

مشهد مقدس - خیابان احمدآباد - بین احمدآباد 7 و 9 - ساختمان شماره 59 - طبقه دوم
تلفن تماس : 8442794-0511
تلفن تماس : 8429214-0511
وب سایت: www.drazarfar.com

فرم تماسی

 
شما اینجا هستید : صفحه اصلی مقالات دندانپزشکی

سوالات متداول درباره ایمپلنت

ایمپلنت 2333 بازدید 0 رای 1389/04/20

ايمپلنتهاي دنداني آلياژي بسيار سخت است كه در جاي ريشه از دست رفته قرار ميگيرد و دندان ثابت به آن متصل مي شود . تا چند سال پيش (يعني تا قبل از فراگير شدن ايمپلنت) بريچ كرد ن بهترين راه جايگزيني دندان از دست رفته بود و بخصوص امروزه كه هزينه ايمپلنت هم كاهش پيدا كرده ديگر عقلاني نيست كه براي جايگزين كردن يك دندان دو دندان مجاور تراشيده شود.

وجود ايمپلنت باعث مي شود كه استخوان و لثه تحليل نرود و تاثير بي دنداني در صورت شخص پيدا نشود. بوسيله ايمپلنت هاي دنداني مي توان دست دندان را به فك ثابت كرد و كام دست دندان را حفظ كرد و يا اينكه مثلا با كاشت6 ايمپلنت در فك روي آن 12 دندان به صورت بريچ به فك متصل كرد.

ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت 1956 بازدید 0 رای 1389/04/20

از هزاران سال پیش بشر در فکر جایگزینی دندانهای از دست رفته بوده است. روشهای گوناگون با مواد مختلف امتحان گردید تا بالاخره دکتر Branemark سوئدی موفق گردید ایمپلنتی (implant) از جنس تیتانیوم را بعنوان پایه جایگزین کننده ریشه بصورت علمی عرضه کند. از آن به بعد تمام پیشرفتهای علم معطوف به فرم ایمپلنت و سطح ایمپلنت گردید تا بیشترین موفقیت دراز مدت را داشته باشد. تا چند سال پیش ایمپلنت یک عمل لوکس برای افراد خاص به حساب می آمد و تعداد کمی از دندانپزشکان این عمل را انجام می دادند ولی امروزه با گسترش علم و ساده تر شدن روند کاشت دندان و برگزاری گسترده تر کلاسهای آموزش ایمپلنت، این معجزه دندانپزشکی در دسترس همگان قرار دارد. امری که تا چند دهه گذشته متصور نبود. سالیان قبل دندانپزشکان می بایست توضیحات مفصلی درباره ایمپلنت و لزوم آن جهت جایگزینی دندانهای از دست رفته برای مراجعین بدهد و آنها را جهت ایمپلنت کردن توجیه کنند ولی امروزه در صد زیادی از جراحی های ایمپلنت به درخواست خود مراجعین صورت می گیرد.

سفید کردن دندان ها

سفید کردن دندان 1540 بازدید 0 رای 1389/04/15

سفید کردن دندانها روشی کاملا علمی و بی ضرر است که توسط مجامع . علمی و دانشگاهی تایید شده است

در کشور آمریکا بیش از %90 بالغین و مراجعین به دندانپزشکی حداقل یکی . از روشهای سفید کردن دندانها را تجربه کرده اند

در کلینیک دندانپزشکی موثرترین روش سفید کردن دندانها تا دوازده درجه توسط اشعه محصول کارخانه در . یک جلسه چهل دقیقه ای انجام می شود.

ارتودنسی

ارتودنسی 1772 بازدید 2 رای 1389/07/04

مرتب کردن دندانها یا ارتودنسی در یک دوره چند ماهه توسط دستگاههای . ثابت یا متحرک قابل انجام می باشد
ارتودنسی محدود به سن خاصی نمی باشد ولی بهترین و سریع ترین نتیجه . را دردوران نوجوانی دارد
در کلینیک درمان ارتودنسی اطفال و بزرگسالان انجام می پذیرد