اطلاعات تماسی

کابر گرامی پل های ارتباطی زیر در اختیار شما هستند تا هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهادی را از سوی شما به دست ما برسانند. توجه داشته باشید که به سوالات دندانپزشکی شما در اینجا پاسخ داده نخواهد شد. شما می توانید سوالات خود را از طریق بخش سوالات مطرح نمایید.

مشهد مقدس - خیابان احمدآباد - بین احمدآباد 7 و 9 - ساختمان شماره 59 - طبقه دوم
تلفن تماس : 8442794-0511
تلفن تماس : 8429214-0511
وب سایت: www.drazarfar.com

فرم تماسی

 
شما اینجا هستید : صفحه اصلی مقالات دندانپزشکی طراحی و زیبایی لبخند چه عواملی بر روی طرح لبخند مؤثر هستند ؟

مقالات دندانپزشکی

چه عواملی بر روی طرح لبخند مؤثر هستند ؟

طراحی و زیبایی لبخند 1628 بازدید 0 رای 1389/04/21

عواملی كه بر روی طرح لبخند مؤثر است:

 

1ـ شكل صورت :مهمترین عامل در ارزیابی طرح لبخند است.كسی كه صورت درازی دارد باید بر روی عرض تاكید كرد تا ظاهری متناسب به دست آورد.كسی كه در قسمت میانی صورت ظاهری جذاب دارد باید تمركز را بر این قسمت بیشتر نماید.

 

2ـ انتظارات شخص: می خواهید در نظر دیگران چگونه جلوه كنید در لبخند عاقلانه ظاهری معقول تر و باهوش تر پیدا می كنید لبخند جوانی  به شما ظاهری پرانرژی تر و بی باك تر می دهد.

 

3ـ سن: می خواهید چند ساله به نظر برسید.هنگامی كه دو دندان جلوی شما بلند تر باشد جوانتر به نظر می رسید.همچنین دندانهای سفید تر باعث جوانتر به نظر رسیدن شما می شود.بر عكس دندانهای در یك سطح و با رنگ گرفته تر باعث بالا رفتن سن شما خواهد شد.

امروزه میزان آگاهی افراد جامعه در زمینه تاثیر ظاهر دندانها در روابط فردی و اجتماعی بسیار بالا رفته است.میزان مراجعین دندانپزشكان برای زیبا سازی دندانها روز به روز بیشتر می شود.درمانهای دندانپزشكی زیبایی بر خلاف تصورات اولیه ،  درمانهای لوكس و خاص افراد مرفه جامعه نیست و در بسیاری از موارد تاثیر فوق العاده ای در اعتماد به نفس شخص و بهبود وضعیت روحی و روانی او و نهایتا افزایش بهره وری شخص در اجتماع دارد .